دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

حمايت دولتي است به طوري كه ساخت فيلم‌هاي سينمايي فاخر درباره جنگ و دفاع بايد يك پروژه ملي محسوب شود تا فيلمسازان با فراغ بال بتوانند همه لحظه‌ها، ايستادگي‌ها و ايثارها را به تصوير بكشند.
 

وي در ادامه گفت: دفاع مقدس تجلی پرافتخارترين وحدت ملي در 100سال گذشته ايران است و در سينما مي‌تواند خودنمايي كند، اين تنوع شخصيت و موضوعات جنگ باعث خلق آثار بي‌بديل و یگانه در سينما مي‌شود.


 

بازیگر فیلم سینمایی «کافه ستاره» افزود: شخصيت‌هاي جنگ دور از دسترس نيستند، مردم ايران همه طعم دفاع را چشيده‌اند و با آثاري كه با دقت در اين زمينه ساخته مي‌شود ارتباط برقرار مي‌كنند. خرمشهر به عنوان نماد مقاومت در برابر جنگ تحميلي ايران، لحظه‌ها و موقعيت‌هاي دراماتيك بسياري دارد و مردم اين خطه آسيب جاني و مالي بسيار ديده‌اند. اگر حمايت از فيلمسازان صورت بگيرد مي‌توانند مردانگي‌هاي اين مردمان را تصوير کنند.


 

وي گفت: در حال حاضر موقعيت امكاناتي و عمراني مردم خرمشهر به هيچ عنوان در خور مقام اين شهر نيست و دليلش معلوم نيست چرا اين افرادي كه از همه چيزشان گذشتند تا اين خاك را به دشمن ندهند حالا بايد امكانات اوليه زندگي را نداشته باشند. خرمشهر نه مثل يك موزه است، نه بازسازي مي‌شود و چرايي اين جاي سؤال دارد.


 

بازغي ادامه داد: ساخت آثاري مثل فيلم سينمايي «دوئل» لازمه اداي دين به شهدا و جانفشاني‌هاي مردم ايران در زمان دفاع مقدس است كه بايد مورد حمايت و توجه قرار بگيرد. در اين «دوئل» همه مي‌دانستيم كاري حساب شده انجام مي‌دهيم و حس و حال شخصيت‌ها و درام فيلم با كارگرداني مهندسي شده احمدرضا درويش باعث شد موضوعي از موضوعات بسيار دفاع مقدس مورد بررسي قرار بگيرد و من به اين فيلم افتخار مي كنم.


 

این بازیگر افزود: استفاده اين فيلم از تمام داشته‌ها با توجه به كمبودها باعث شد فضاسازي بسيار واقعي و بي‌بديل جلوه كند به طور مثال راه آهن و قطارهايي كه قرار بود مدتي بعد ذوب شوند چون ديگر بي‌مصرف بودند، توانستند به خلق صحنه‌هايي با استفاده صحيح از آنها به فيلم كمك كنند.


 

پژمان بازغی گفت: من با شنيدن نام خرمشهر به ياد شهید محمد جهان‌آرا مي‌افتم، به ياد رشادت‌هاي او و همرزمانش. به ياد نوحه «ممد نبودي». خرمشهر، اين شهر مقدس را بايد جدي‌تر گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 2 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

<